שאלות נפוצות

האם המוצרים באחריות מלאה?
כל המזרונים באחריות מלאה. האחריות ניתנת ע”י בני מלכים בע”מ מקבוצת רהיטוב שיווק.


כמה זמן אחריות יש על המוצרים?
מ 10- שנים ועד 15 שנות אחריות, לפי הכתוב ע”ג התיקט התפור לכל מזרן.


היכן מיוצרים המזרונים?
מזרני בני מלכים מיוצרים באשקלון – ייצור כחול לבן.
מיוצרים מחומרי גלם מהמשובחים ביותר ובטכנולוגיה המתקדמת ביותר.


האם מתבצעת בקרת איכות בתהליך הייצור?
תהליכי הייצור ובקרת האיכות מתקיימים באופן קפדני עד הפרטה הקטן ביותר בכל תהליך הייצור – וכל זה בכדי להבטיח שטיב המזרן יהיה הטוב
ביותר, באיכות ונוחות לאורך חיי המזרן ושמירת הנוחות שהוא מספק למשתמשיו.


האם יש חשש לשעטנז?
לא, המזרנים שלנו נבדקים, ואינם עשויים צמר ו/או פישתן.


כמה זמן אספקת המזרן?
עד 14 ימי עבודה.


האם ניתן להשתמש במזרן בתקופת נסיון?
ניתן לישון על המזרן באריזתו המקורית, עד 30 לילות.


האם ישנה הובלה עד בית הלקוח או ניתן לאסוף את המזרן באופן עצמאי?
בהחלט יש שרותי הובלה עד בית הלקוח. כמו כן ניתן לאיסוף עצמי באחריות הלקוח בלבד.


כיצד עליי לשמור על המזרן לאורך שנים?
במזרן דו צדדי – יש להפוך את המזרן מידי חודש בחודשו.
במזרני צד אחד יש לאוורר את המזרן – לא בשמש.
אסור לקפוץ על המזרן.
מומלץ להשתמש במגן מזרן בכדי למנוע כתמים וחדירת נוזלים.
במזרונים הכוללים ויסקו אין להשתמש בסדין חשמלי.
אין לכופף או לקפל את המזרן בשום מצב.
אין להשתמש בכל נוזל כולל מים שאין רשום עליו: “מיועד לאריגים בלבד”.